tirsdag 12. oktober 2010

yoga og bølgesus

Blir her en uke eller mer. Begynner aa venne meg paa gigaedderkoppen paa badet og da er det ingen annen grunn til aa dra her ifra... \

Vi har funnet roen her. Begynner dagen med halvannen time yoga. Puster saa dypt at jeg tror pusten har stoppet. Siden spiser vi frokost paa stranda, for vi lar bolgene gaa amok med oss til jeg er or og full av saltvann. Marte gaar paa massage paa dagen, som renser henne inni og utenpaa, mens jeg sitter paa kafe og leser om India. Digg.

2 kommentarer:

  1. Vet ikke om jeg blir sa rensa, mer seig. Men det er deilig aa bade i varm olje og puste inn forfriskende urter:)

    SvarSlett
  2. Ja, her i Vadsø har den første snøen lagt seg- men jeg sitter med venstrebeinet i gips og går m krykker- har tatt en lenge utsatt operasjon av stortå-knokkelen, som stakk ut som en kul og var vond. Så det blir en stund til jeg kan stikke opp i Bergebydalen med skia på... god tur i varmen- hvordan går det med tropiske temperaturer ? Lotte

    SvarSlett