onsdag 22. september 2010

Hvorfor Iran?

Ja, hvorfor ikke? Når venninna (Roja) til venninna mi (Marte) ikke har noe imot at jeg blir med, så blir jeg selvfølgelig med!
Får mange rare reaksjoner på hvorfor jeg skal til Iran. Men har man 30årskrise så har man 30årskrise!

Hvorfor 30årskrise?
Ja, hvorfor ikke? Venninna mi (Marte) har 30årskrise, og siden det er artigere å ha 30årskrise sammen, kunne like gjerne jeg også ta ut krisa mi nå =)

Reiserute: Iran-India-Nepal-?
Vi drar lørdag 25. sept. Skriver kanskje mer konkret da!

4 kommentarer:

  1. Kult, denne krisa gleder jeg meg til å bli med på:D

    SvarSlett
  2. Hahahaha, takk for fin presentasjon, Therese! Eneste bilde på bloggen så langt ü. skulle nesten tro det var min krise, og ikke din! Jeg har 30-årskrise jeg også, og vil også være med! Men har slikt å føre og gjøre, blablabla. Håper å kunne hjelpe folk ut av kriser også, ikke bare inn i de.. God tur jenter!!

    SvarSlett
  3. Dæven for en super side :D. Jeg har kriser hele tiden jeg, og vil også være med ;-). Veldig lei meg for at jeg ikke fikk vært på hadetbrapils, men må holde hjulene i gang i samfunnet vett ;-). God tur! Gleder meg til å høre om turen underveis og når dere er hjemme igjen. Klemmer

    SvarSlett
  4. Hohoi for en kongeblogg!
    god tur hilses fra barneselskap på tyholt-gleder oss til å følge deg på reisen Therr.
    Hilsen tante hanne & tante krissi <3

    SvarSlett